Zadzwoń do nas: 71 71 22 338

Tanio, szybko, bezpiecznie. Zapraszamy do składania zamówień na www.maxcomp.pl

Jak zgłosić reklamację?

Przed zgłoszeniem reklamacji w sklepie MAXCOMP.pl należy upewnić się, czy na pewno występująca awaria jest objęta uprawnieniami gwarancyjnymi.
Aby prawidłowo złożyć reklamację należy wysłać wiadomość email na adres reklamacje@maxcomp.pl w temacie wpisując "Zgłoszenie reklamacyjne".
Zgłoszenie powinno zawierać: nazwę produktu, numer seryjny, nr faktury / paragonu zakupu, datę zakupu.
Po przesłaniu zgłoszenia, w ciągu 24h (w dni robocze) zostanie nadany numer RMA, z którym należy odesłać do nas reklamowany sprzęt.
Wiadomość zwrotna będzie zawierała dane adresowe do odesłania produktu lub dostarczenia osobistego.
Nie przyjmujemy paczek reklamacyjnych wysłanych za pobraniem lub na nasz koszt.